Vedoucí útvaru informační soustavy

Generální ředitel s. p. ve spolupráci s útvarem řízení lidských zdrojů vypisuje výběrové řízení na obsazení následující pracovní pozici: 

vedoucí útvaru informační soustavy

Místo výkonu funkce: ředitelství podniku, Povodí Moravy, s.p., Dřevařská 11, 602 00 Brno 

Termín nástupu: 1. 5. 2017 (případně dohodou)

Požadovaný profil:

  • VŠ vzdělání ekonomického směru (případně SŠ vzdělání ekonomického směru s prokazatelnou praxí v oblasti účetnictví min. 10 let)
  • Zkušenosti na obdobné pracovní pozici min. dva roky podmínkou (hlavní účetní, vedoucí účtárny apod.)
  • Výborná znalost podvojného účetnictví
  • Pokročilejší znalost MS OFFICE
  • Výborné organizační a komunikační schopnosti
  • Samostatnost, spolehlivost, zodpovědnost, flexibilita
  • Řidičské oprávnění sk. B
  • Vysoké pracovní nasazení 

Hlavní charakteristika pracovní činnosti:

  • Zodpovědnost za kompletní metodiku vedení účetnictví v podniku v souladu se zákonem č. 563/1991 Sb.,
  • Inventarizace majetku a závazků, evidence majetku
  • Sestavování měsíčních a ročních účetních závěrek
  • Sestavování přiznání k dani z příjmů právnických osob, metodická podpora organizačním jednotkám podniku v oblasti majetkových daní
  • Řešení a účtování speciálních účetních případů
  • Spolupráce s auditory a daňovými poradci
  • Tvorba vnitropodnikových směrnic v oblasti účetnictví 

Bližší informace: finanční ředitel Ing. Milan Zaoral, kontakt tel.: 541 637 501, email: zaoral@pmo.cz.

V případě zájmu o tuto pozici zašlete Váš strukturovaný profesní životopis na e-mail magula@pmo.cz do 21. 4. 2017. První kolo výběrového řízení bude realizováno vyhodnocením písemných dokumentů. Vybraní uchazeči budou vyzváni k účasti ve druhém kole výběrového řízení, které se uskuteční formou osobních pohovorů včetně zpracování písemného odborného testu. Vyhlašovatel si vyhrazuje právo vypsané výběrové řízení zrušit kdykoliv v jeho průběhu.

 

publikováno 18. dubna 2017, 10:46aktualizováno 18. dubna 2017, 10:46 štítky: pracovní nabídka, kariéra,